20101028

Fly Fly Away

Esok, kami sekeluarga mahu pergi bercuti, sudah penat bekerja keras (yelah tu) maka haruslah spend the money berehat tenangkan fikiran. Sempena birthday saya, hubby belanja kami pergi Bali, Indonesia (nada eksyen tetapi cuba sebaiknya jadi humble). Suami saya sangat pemurah bukan?

Kami akan pulang ke tanah air untuk menyambut Deepavali bersama anda semua. Kah kah. Tetapi kalau takda khabar berita dari saya after Deepavali tolong inform kerajaan Malaysia bahawa kami sekeluarga tak pulang-pulang, lokasi spesifik adalah di Ubud dan Legian. Kalau nak dapat hadiah GA doakan kami selamat pergi dan selamat pulang occay. Haha.

Ada 3 hari lagi untuk join GA saya. Nanti kami balik, baru saya dengan Cik Bahi Si Cantik bersama-sama memilih pemenang bertuah. InsyaAllah selain hadiah utama, ada hadiah saguhati untuk 3 orang yang terpilih pasal peserta sudah lebih 10 orang, cukup target GA untuk tahun ini (akan jadi acara tahunan, insyaAllah).

Sudah lama berhasrat mahu tunjuk ini, gamba passport pertama Imaan. Haha. Bukan semua budak ada passport seawal usia 3 bulan bukan?

passport nurin imaan
zoom tikit - anak dara tak nampak macam anak dara (-_-)
Tata~

6 comments:

  1. ala tomei iman. pndai plak bergamba pasport tu. betul2 tgk kamera hehe .slmt pergi n pulang!

    ReplyDelete
  2. safe journey buddies~.. ganaih benor muke imaan eh,seyes je..mcm tau pic tu utk passport.. hek hek

    ReplyDelete
  3. muka imaan nampak cemas dalam passport, mungkin sbb dia tau dia nak naik kapalterbang nnt, hehe :D anyway, selamat bercuti Fad, suami dan Imaan!

    ReplyDelete
  4. hehehehe...macyam je muke iman...cm makcik fad time blurrrr...hahahaa..

    ReplyDelete

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...