20110511

CommentLuv & Gravatar

Aku sudah berjaya install plugin baru untuk blog ini. So interface untuk comment sudah berubah menjadi lebih canggih. Lebih mudah untuk manage comment readers. Aku suggest korang install jugak plugin tersebut untuk menjadi lebih cool dan trendy. HAHA. 

Aku just follow tutorial dari Aishah saja.

Link untuk tutorial adalah seperti berikut:


Korang mungkin tak berjaya, tapi gagal sekali tak bermakna gagal selamanya. Kalau tak boleh juga boleh minta tolong Aishah. Kalau aku cuba install pertama kali dah success korang pun boleh. Aku graduated 3rd class je wey. *motif?*

No comments:

Post a Comment

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...