20101120

#6 - Favourite Superhero

{Day 06- Favorite super hero and why?}

Dah tua-tua ni tak kuasalah nak minat-minat superhero ni. Memang tak berapa minatlah. Tetapi kalau nak beli t-shirt or merchandise yang berkaitan dengan superhero ni aku minat sudah semestinya Wonder Woman. Kerana apa minat? Sejujurnya takde baca komik atau tengok cartoon. Minat pasal rasa macam cool je pakai t-shirt dia. So far aku ada 2 helai (tetapi dah sendat *_________* ). Selain itu yang macam best jugak ada lah Astro Boy. So far I takde lagi tapi my hubby adalah sehelai t-shirt dia kot. Nanti nak carik lah tapi kalau yang original mahal occay. Nampak gaya aku sudah melencong dari topic.

wonder woman yang gagah dan sexy
astro boy yang comel
Hah, tetiba teringat pulak Avatar (bukan Avatar yang color biru itu ye). I like Avatar, The Legend of Ang. Aku memang tengok cartoon dia, hak hak. Kalau movie dia, The Last Air Bender. Tapi dia kategori superhero ke? Macam tak je tapi ada kuasa luar biasa tu aku kategorikan sendiri sebagai superhero lah. Aku minat pasal Avatar tu comel, cartoon dia comel dan kelakar of course. Lepas tu aku suka jugak tengok Dragon Ball. Watak yang disukai adalah Son Goku dan Trunk. Dulu masa sekolah menengah dah khatam komik dia (aku tak beli tapi pinjam baca komik kawan je)

avatar yang power
keluarga dragon ball yang ceria

2 comments:

  1. aku pun suka dragon ball
    dulu masa sekolah
    lengkap koleksi, skrg entah mana
    entah2 mak dah campka dlm api

    ReplyDelete
  2. haha ganaih tu mak campak dalam api.

    ReplyDelete

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...