20100923

Boring And Outdated

Baru aku sedar (tak sedar diri rupanya) layout blog ni sungguh boring and outdated. Akan revamp kemudian. Susah mahu online lama-lama untuk belek-belek coding html semua. Sejak menjadi ibu ni plus sudah tidak ada internet connection di rumah terpaksa cari masa di office or pujuk rayu suami untuk pinjam laptop beliau dan juga pinjam blackberry beliau untuk di jadikan modem. Amat sukar juga kerana hubby saya adalah businessman 24/7. Hakhak.

Iskh.. menyampah pula tengok blog sendiri lama-lama. Sungguh boring tengok blog aku ni. Entri ini pun sungguh boring. Banyak betul perkataan boring. Boring, boring.

OK, sekarang mahu rehat sekejap nanti perlu bersiap untuk membawa anak daraku untuk cucuk 5 bulan. Ibunya pun perlu cucuk juga, nervous juga ni. Cucuk tang sana cucuk tang sini. Cucuk apa? Hakhak.

4 comments:

  1. fad, ibu cucuk apa?
    kasik share lah
    anyway fad, guna planning pe untuk birth control? aku ni pape takde ni
    guna kaedah manual je ni

    ReplyDelete
  2. hek hek~ layout je yg bowing~ isi dier aku suke.. ayat2 ko tu klaka pader aku~ rilex n sonok nak bacer~..x bowing pun!

    ReplyDelete
  3. dayu - aku semalam after bwk imaan pi cucuk mmg ingat nak pi klinik amik shot utk family planning tp delay esok plak. will share bout it later.

    bahi - aku tau ko mmg peminat setia aku. haha.

    ReplyDelete
  4. agk da cucuk utk family planning hehe..
    x sedar imaan da 5 bln ek..cam cepat je.. hehe :)

    ReplyDelete

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...