20101213

#17 Sehingga #20

Rasa macam dah agak malas nak buat quest ni, tapi perjuangan harus terus. So kena layankan jugak, lagi pun mestilah tunjukkan komitmen sikit. Aku buat marathon je occay. (*_____*)

{Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why?}

Aku tak pastilah nak tukar dengan siapa. Rasa macam nak tukar dengan Paris Hilton boleh? Aku nak ambil sikit harta dia transfer masuk account aku. Diakan kaya pastu suka berpoya-poya and membazir je baik aku ambil sikit lagi bagus. Tak luak pun kan.

{Day 18- Plans/dreams/goals you have}

Jawapan ni lebih kepada azam aku lah. Aku nak cuba kurus (tak habis-habis), nak jadi lebih teratur dan berdisiplin dalam segala hal. Aku nak jadi rajin berusaha, and cuba buat sesuatu dengan lebih bersungguh-sungguh jangan jadi hangat-hangat tahi ayam.

{Day 19- Nicknames you have; why do you have them?}

Nicknames orang bagi kat aku or aku made up sendiri erk. Sekarang ni macam takde pulak orang bagi aku nicknames. Kalau nama panggilan tu tak kira nicknames kan? faltnation - ini adalah email yahoo aku dan id YM! Apakah faltnation tu? Dulu kat MTV ada slot Alternative Nation. Time tu aku tengah syok sangat layan music alternative so aku tengok depa punya official email is alt-nation@mtv.com. So aku pun cilok idea alt-nation and combine dengan pangkal huruf F sempena nama aku lah. Hasilnya terjadilah faltnation.

{Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future}

With no doubt, Encik ZRZ.

Chaiyokkkk, 10 more quest to go.

2 comments:

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...