20101122

#8 - Misi Bulan Depan Boleh?

{Day 08- Short term goals for this month and why}

Nampaknya aku dah kantoi dalam cabaran ini. Kalau weekend I payah nak online. Tak kesah lah janji buat jugak. Masalah ini sudah dijangka tapi kita ignore saja kerana tiada siapa peduli.

Berbalik kepada cabaran, short term goals for this month nampak tidak relevan kerana sekarang sudah almost end of month so aku memilih untuk buat goal untuk bulan depan occay? Oleh kerana kehadiran ke tempat kerja bulan ini paling teruk dalam sejarah so hopefully next month akan improve. Bulan ini aku merah hari-hari. Memang teruk saya tahu, maafkan saya. Langsung takde tak merah pasti merah setiap hari. So next month untuk cuba punctual ke tempat kerja. Bulan depan saya cuba untuk merah maksimum 3 hari saja. Kah kah - nak merah jugak tu. Kalau anda seorang bos pasti tidak mahu hire saya bekerja. 

And some more saya harap saya kana rajin untuk mengepam. Perlu rajin untuk hasil susuan yang lebih memberangsangkan, dan juga minum air dengan banyak, dan saya juga berharap untuk kurus, kalau kurus lebih cantik. Occay goal untuk kurus tak boleh jadi short term goal, tak logik, mungkin long term goal. I'm desperate untuk kurus. Arghhhh.

8 comments:

  1. sasaran kita sama
    tidak mahu lambat..malu lah asyik merah je
    kan..kan..

    ReplyDelete
  2. itulah, bulan ini sangat teruk kalau kerja swasta dah dpt warning letter dah ni.

    ReplyDelete
  3. cita2 n azam ibu2 ni selalunya sama saje..nk susu banyak2..nak kurus..kan..haha

    ReplyDelete
  4. lepas bersalin mmg itu ajelah azamnye kot. hehe.

    ReplyDelete
  5. terbaik fad~.. bulan Nov ni aku ari2 merah.. bukan stakat time dtg keja..punch balik pun merah..punch awal2..hak hak~ dah la bln dpn nak renew contract..x bersyukur lgsg aku ni~huhuh

    ReplyDelete
  6. sila jawab tag mummy yang comel..

    http://ayuraza.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html

    ReplyDelete
  7. go fad go! (tolong sokong fad teruskan azam) hehe..

    ReplyDelete

Kisah Purba - Pulau Redang with Kids

Ini memang kisah purba untuk masa depan. Haha. Terfikir nak buat entri pasal ternampak gambar kami pi Pulau Redang duluuu. Dulu tu was Marc...